Who am I to judge?

Hade en jättetrevlig gårkväll med fina vänner och massa annat bra! Idag drog jag spontant till Skövde med min familj och fick med mig ett par skor hem. Kanske slänger upp en bild på dem ikväll eller imorn eller kanske t.o.m. på onsdag. Har så mycket planer den här veckan att det kommer troligen gå ut en hel del över bloggen! Kan ju meddela att nu i sommartider kommer jag inte vara lika engagerad här, tror jag. Eller den kommer inte hamna i prioritet.. men lägga ner helt kommer jag inte göra. Men det kanske bara blir 1-2 inlägg per dag.. osv.

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen ska jag test-sminka mig inför karnevalen imorn. Hoppas det blir någolunda snyggt iallafall! Sen ska jag ta en lång dusch och därefter krypa ner i sängen framför Gossip Girls. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: kimberly - kladdbarnen

Ställ gärna en fråga i vår frågestund! :)

2011-06-07 @ 18:47:31
URL: http://kladdbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0