With my hands above my head

Eftersom planerna hastigt och lustigt i sista minuten blev ändrade så bestämde jag mig för att unna mig själv en massa godheter. Åkte med familjen in till stan istället och köpte ansiktsfärg, godis, chips och hyrde en film. Vi köpte även räkor och massa goda tillbehör så kvällen blev iallafall räddad tillslut. Nu ska jag alldeles strax kila ut i köket och hjälpa mamma med maten och sedan tänker jag bänka mig framför filmen och sedan ett par avsnitt Gossip Girl. Ha en härlig fredagskväll allihopa, puss!

Kommentarer
Postat av: sosferie.blogg.no

Så koselig ut!!:P



-Komenter gjerne tilbake på bloggen vår:sosferie.blogg.no!

2011-06-03 @ 21:15:04
URL: http://www.sosferie.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0