Believe in taking chances

Känns underbart att kunna dra från skolan redan vid elva idag utan bekymmer! Har fått det nya schemat nu för vårterminen och det ser rätt bra ut ändå, lite jobbigt att ha en 4 timmar håltimme dock på måndagar (nu) men slutar ca två timmar tidigare på torsdagar istället vilket känns skönt. Ingen mer rörlig bild heller det känns oerhört skönt! Fick en bra lärare i Fotografisk bild B nu också och gruppen kan bli bra om Amanda får möjlighet att byta över vilket det var stor chans till att hon skulle få.

Sitter iallafall hemma i mitt rum nu och försöker koppla av, känner att jag börjar bli sjukare då jag fortfarande är helt svullen runt ögonen och det gör jätteont när jag tar/kliar i dom. Fick ett sug på att spela The Sims 3 bara sådär och eftersom syrran är sjuk har hon nog inget emot att jag lånar det ett litet tag. Ibland kommer barnet fram ur en som sagt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0