I wanna walk on your wave

Är så sjukt seg att det knappt är sant, blev att vi slagga hos Eric i natt och jag sover inte jättebra borta.. frågan är om nån gör det? Tog bussen till Stenhammar vid nio iallafall och så fort vi kom innanför dörren blev det att göra sig ett par mackor för att sedan inta sängen igen med Lina. Efter ett par timmar vila kom mormor och morfar förbi, de kom hem från Thailand för några dagar sen. Har alltså inte träffat dom sen i början av Januari, de bruna pepparkakorna så att säga.

Nu ska jag äta upp min kladdkaka och sedan fräscha upp mig litegranna för att sedan dra in till stan med familjen och luncha lite. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0