I've been calling for years and years

Har legat i soffan i princip hela dagen och spenderat tiden med teven, engelska, musik och datorn. Engelskan blev klar och inskickad tillslut vilket känns otroligt skönt nu. Det betyder att jag är typ pluggfri denna veckan, om man bortser från 5 dokumentärfoton jag måste lämna in innan torsdag. Men ingen teori iallafall!

Halsonten och hostan har hållit i sig hela dagen och den irriterar mig fortfarande. Tänker därför stanna hemma imorgon också för att vila upp mig. Känner att jag inte hinner slappna av och ta det lugnt på dagarna längre, inte för att det är anledningen till varför jag hostar nu men ändå. Anledningen till det är för att jag var ute utan jacka och skor i Lördags under festen dum som jag är. Men som man bäddar får man ligga!

På tal om bädda och ligga så tror jag att jag ska krypa ner under täcket lite tidigare än vanligt idag. Tog mig en lång varm dusch för drygt en timme sedan och den duschen inkluderade en hårinpackning så nu är mitt hår fräschare än det varit på länge. Smörjde sedan in mig i min kokos body butter från Thailand, en klar favorit! Vad jag ville få sagt med denna infon var att det gjorde mig riktigt trött och därav den tidiga läggdagsen. Känner att jag får nog sluta skriva nu för annars kan detta inlägg bli riktigt långt. Aja, jag säger i allafall godnatt nu!



Kommentarer
Postat av: Simon

Du borde testa att breda lite "kokos body butter" på en macka :)

2011-03-07 @ 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0