Just gimme freakin’ hot addiction

Ligger ihopkrupen under en filt i soffan nu och försöker få upp den normala kroppstemperaturen igen. Tillbringade två timmar i en ishall tidigare ikväll och känner nu av att det kanske inte var jättesnällt gjort mot min kropp. Iallafall bär det av mot isen imorgonbitti igen då det är skridskor med klassen, ska ändå bli rätt kul att se en hel media klass agera bambi på hal is! Drar med Lina hem direkt efter skolan också och där får vi se vad som väntas.

Nu ska jag fortsätta att värma mig och sedan ska jag dra mig mot sängen för en natt fylld av mycket sömn. Alarmet står på 9.45, sjukt härligt med denna sovmorgon varje fredag må jag säga. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: IDA

älskar bilderna!

2011-03-14 @ 17:40:13
URL: http://spotlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0