Reach the city steps tonight

"hur kan skolan förstöra din framtid? skolan är din framtid! hur skulle du klara dig utan den? tror du någon skulle vilja anställa dig utan utbildning? tänk på det."
- anonym


För det första hade det varit kul om du skrev vem du var men tänkte iallafall svara på din kommentar.

Det är så att jag valde att läsa Matte B för att man måste typ göra det för att komma in på högskola och grejen är att jag har planerat att läsa på högskola i framtiden. Men mina framtidsplaner verkar inte riktigt bli som jag tänkt mig nu när jag insett att Matte B är för svårt för mig. Jag klarar inte kursen hur mycket jag än försöker så just nu funderar jag på att ge upp. Jag var lite väl upprörd i mitt förra inlägg vilket jag är medveten om nu. Mor min ska prata med min mentor och mattelärare så får vi se vad vi kan komma fram till. Skolan är jättebra och en utbildning är nödvändig så det ifrågasätter jag verkligen inte! Hoppas du förstår vad jag menade nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0