That extra mile for you

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? - 91:a
Hur många har du varit riktigt kär i? - 1, dock är det inget ex.
Vad tycker du om kärlek? - Jadu, jag gillar bra kärlek och hatar krånglig kärlek.
När kramade du någon sist? - I gårkväll.
Saknar du någon speciell person? - Ja det är klart. Saknar alltid någon.
Har du svårt för att bli kär? - Riktigt kär, ja! Men att få intresse av personer har jag inte så svårt för.
När kysste/hånglade du med någon sist? - Igår.
Ångrar du det? - Nejdå.
När fick du senast en komplimang? - Igår.
Har du hånglat med någon av samma kön? - Ja.

Vilka kläder sover du i? - Antingen trosor & sov-tshirt eller hotpants & sov-tshirt.
Vad hatar du verkligen? - Förhastade slutsatser, när folk tror dom förstår och folk som lägger sig i.

Är du ensam nu? - Ja.
Vill du gifta dig? - Ja. 
Vill du ha barn? -  Ja.


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: -  Om man kan räkna en avsvimning som medvetslös så, ja.
Hånglat med nån riktigt ful: - Ja.
Hånglat med fler än 50 pers: - Nej det har jag inte.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ja.
Gjort något riktigt dumt? - Det har jag säkert gjort.
Gjort något du verkligen ångrar? - Samma som föregående svar.

Varit nykter på nyårsafton? - Ja.
Åkt ambulans? - Nej.
Gjort nåt olagligt? - Det mesta man gör nuförtiden har ju lagar så händer väl titt som tätt att man bryter nån av dessa.

Blivit polisanmäld? - Nej.
Fått din mamma att gråta? -  Nej inte vad jag vet.

Skämts över dig själv? - Ja flera gånger i veckan.
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja.
Tagit droger? - Nej.

Varit kär? - Ja.
Varit kär i någon du inte haft chans på? - Ja troligen.


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Lina.
Såg dig gråta? - Inte en aning faktiskt. Minns inte riktigt senast jag grät. 
Fick dig att gråta? - Tänker jag inte nämna här.

Du delade en drink med? - Amanda.

Du gick på bio med? - Lina, Amanda, Johan & Daniel.
Skällde på dig? - Hm, mamma/pappa typ.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nej.
Kramat någon? - Ja.
Pussat någon? - Ja.
Köpt någonting? - Ja.
Sjungit? - Gör jag väldigt ofta så, ja.
Saknat någon? - Ja.


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej, nu har jag startat dagens blogg, så om du är intresserad så är det bara en sak som du behöver göra,

* Lämna så många kommentarer du vill (ju fler desto större chans är det att just du vinner)



Lycka till! Kram



Om du inte är intresserad så förlåt..

2011-03-19 @ 17:28:12
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alkohol är en drog ;)

2011-03-26 @ 12:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0