The darkness makes my joy

Känns oerhört skönt med en superlång sovmorgon imorn, alarmet ringer inte förrän 9.40 och sen 10 minuter snooze på det.. underbart! Har som vanligt bara två lektioner, idrott & matte. Idrotten hade jag tänkt att skippa imorn, har vart med tre veckor i sträck nu plus att det är i nån av idrottshallarna nu, hat på det! Har därför "håltimme" till 13.30 då matten drar igång, känns ju någolunda värt.. menmen!

Planerna för morgondagen ser ut som så att jag ska hem och dusha/fixa med lite skönheter efter skolan och sedan dra till Amanda framåt kvällen där vi värmer upp med en liten förfest vi tjejer. Sedan beger vi oss mot Gillstad där det vankas fest. Får hoppas på en lyckad kväll! Kommer nog vara lite halvkass uppdatering här imorn, men det får ni stå ut med.

Nu säger jag & min gussgurka godnatt!

Kommentarer
Postat av: Korv

Naaawwwhh

2011-03-17 @ 23:50:32
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Kika in hos mig ;)

2011-03-18 @ 07:34:01
URL: http://clarathoresens.blogg.se/
Postat av: Lina

Awwwww!

2011-03-18 @ 18:07:46
URL: http://withtasteoflies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0