To be held in shelter..

Hade matteprov i geometri idag och jag klarade det, känns så sjukt bra just nu. Det var ett rätt kort kapitel och jag gjorde klart det under en lektion därav kunde jag göra provet redan idag. Nästa kapitel är om Andragradsekvationer och jag tror att det kommer vara riktigt svårt eftersom jag fått IG på vanliga ekvations kapitlet.. men eftersom jag är någolunda motiverad nu efter dagens framgång tänkte jag börja kolla på det redan idag. Har inte nämnt det men det är längre inte säkert att jag kommer kunna ansöka om förlängd kurs, bra när det velas fram och tillbaka tycker jag.. så jag är lite smått stressad över att försöka hinna klart innan sommaren nu. Bara jag blir godkänd i ekvationer så finns det ett hopp, men det IG släpar bara med mig...

Jaja, nu tänkte jag fokusera på matteboken iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0