His love has made a way

Enligt schema slutar jag vid två på Torsdagar, undantag idag dock när det var en musikal som låg mellan 13-15 i aulan. Det var "High School Musical" och kan ju passa på att säga att den var absolut ingen höjdare. Filmerna fick ju defintivt inget bra rykte nu efter detta. Mikrofonerna funkade knappt vilket ledde till att man hörde var tredje ord om inte ännu  mindre plus att de sjöng falskt. Endast ett fåtal kunde sjunga rent. Dansa kunde däremot alla, plus på det!

Har iallafall inte gjort något vettigt under eftermiddagen och kvällen mer än att kolla runt efter lite nya typsnitt osv. till uppdateringen av min design som kommer i april. Ellen bakade dock en kladdkaka förut som jag njöt av i ett par minuter.. Nu är jag fullt upp i att planera morgondagen med mina vänner, vi får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0