Want you to see all of the lights

Skulle lämna in mina dokumentärfoton förut på läroplattformen då jag upptäckte att jag fått mvg i de senaste uppgifterna i både svenska B, fotografisk bild A och multimedia A. Fatta vilken motivation jag fick utav detta! Hoppas på mvg på dokumentärfotona nu också så kanske det kan bli ett riktigt bra slutbetyg i kursen (som avslutas imorgon) På tal om morgondagen kommer jag få stanna hemma även då om jag inte blir bättre innan kvällen. Har bokat in morgonkvällen i arenan tillsammans med Lina och Amanda, det är nämligen bandy som står på schemat. Tänker inte missa detta vare sig jag är sjuk eller inte så att vara hemma och vila upp sig känns som ett bra förslag. Har skridskor på fredag på idrotten vilket jag också ser fram emot och inte heller tänker missa.

Kommentarer
Postat av: Maggibo

Gud så söt katt! Är det din?

Kolla gärna in min blogg! :D

2011-03-09 @ 17:55:45
URL: http://maggibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0