You put a sparkle in my eye

Kom hem för inte så länge sedan och har hunnit slappna av lite i soffan också. Fick med mig en hel del med foton hem från farmor, jättefina. Det var ett par jättemysiga timmar som jag hade med henne förövrigt. Har nu också klurat ut lite vad jag tänkte göra för något med dessa foton vilket känns superskönt. Har även kommit på hur jag ska tillbringa min eftermiddag samt kväll och det blir först till att skriva klart engelska uppgiften och sedan slutföra min chokladkartong i grafisk llustration. Tänkte även ta tag i det här med övningskörning osv. inom snar framtid också. Har inte fått tummen ur att göra det än, men hade som mål att göra det så fort gatorna blev torra.. vilket de är nu. Tänkte ta och börja läsa i teoriboken åtminstone, kanske redan ikväll!?

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: jodå riktigt bra :)

2011-03-21 @ 16:45:34
URL: http://bloggisellen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0