You're raping me of my pride

Har nu legat vaken i sängen i ca två timmar och ätit frukost samt kollat på Glee, första säsongen är nu avklarad. Vaknade upp med en fruktansvärd huvudvärk och alvedon tycks inte hjälpa vilket suger en aning då jag ser fram emot kvällen något enormt. Längesen man var festsugen och allt var spikat och klart så det enda man kunde fokusera på var hur kul man hade tänkt att göra kvällen. Där är vi nu, det enda vi fokuserar på nu är att ha en otroligt bra kväll med folk vi inte träffat på evigheter.

Ska sträcka på mig lite till nu och sedan dra mig uppåt för att förbereda mig inför ikväll. Ska troligen fixa lösnaglarna ifrån Thailand och det lär väl ta ett tag för mig!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0