Find a way to get down now

Hade typ världens stressigaste dag igår, helt allvarligt! Direkt när jag kom hem från skolan satte jag mig med min fotouppgift och det tog längre tid än vad jag trott. Fick ta mig en paus för att slänga i mig mat och sedan åka in till stan för att gå på niornas konsert med Wiktor. När jag kom hem strax efter nio så visade det sig att farmor och farfar var hos oss så det var dags att väga upp sällskapet med uppgiften. Runt tolvtiden var jag äntligen klar och helt slut. Vad jag vill ha sagt med det här är att jag skyller min blogguppdatering på all stress samtidigt som ni fick en sammanfattning av min gårdag.

Nu har jag anlänt till skolan och ska ha en tre timmars fotolektion här näst. Efter skolan idag blir det pluggtime med Lina och Amanda. Ska även försöka övningsköra lite ikväll. Får därmed se hur det uppdateringen blir idag också.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej, måste bara säga att du är sjukt vacker! (:

2011-05-15 @ 21:58:31
URL: http://sandyhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0