Headed for the big time

Som belöning efter att ha färdigställt ännu ett samhällsarbete gjorde jag mig två ostmackor med apelsinmarmelad ovanpå samt ett glas med mjölk. En rena rama sockerbomb men som sagt, jag belönar mig lite extra denna söndagskväll. Ska alldeles strax fila ner mina naglar en aning som just nu har blivit både långa och starka, tack vare ett grymt bra nagellack som just är gjort för att stärka naglarna. Kanske kan tipsa om det någon gång här på bloggen! I alla fall, ska sedan dra på ett svart lager tänkte jag. (Märkte nu att båda nagellacken syns i bakgrunden på bilden) Och nu blev jag plötsligt jätte kissenödig också, får väl springa i väg till toaletten och göra mig redo för att inta sängen antar jag. Imorn har jag skola 8-16, en skoldag som innehåller en 4 timmar lång håltimme också.. Ska sedan jobba på kvälllen! Så uppdateringen blir nog liten imorn, men vi hörs så småningom! Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: amanda Björklund (16 syskon)

fin blogg! :)

Allt bra med dig ? :)

2011-05-16 @ 05:24:21
URL: http://pandda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0