I know I got you twisted

Kom nyss hem från stan och är äntligen av med tandställningen, känns jättebra! Kanske slänger upp en bild senare för just nu har jag ont om tid. Ska slänga i mig min toast och sedan hoppa in i bilen in till stan. Magen har kurrat hela dagen då jag inte hann äta lunch i skolan. Så det smakade väldigt bra nu må jag säga. Som sagt, jag ska övningsköra sen och därav har jag brottom! Ska även till Skara ikväll med Amanda och Lina för att se på en slutproduktion, kul. Egentligen skulle Johan hängt med också men han kunde inte nu. Någon som vill ha en biljett? Vi hoppas på att det bara är att avboka. Nu måste jag skynda på seg som jag är. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Snygg blogg! :D Hur länge har du haft din tandställning? (: Kan inte du visa före efter bilder? (a)

2011-05-04 @ 17:53:24
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0