I still taste it on my tounge

Tänkte tipsa om mina favorit nagellack som jag använder mig av flitigt. Älskar nagellack och bär det dagligen. Är det inte färg så är det glanslack. Något av det värsta som finns är omålade naglar (på tjejer, såklart) Vet inte varför men tycker det är ofräscht.

Har inte haft tid åt bloggen idag därav den sega uppdateringen. Har spenderat ett antal timmar i skolan där jag avverkade ett svenska prov som var väldigt svårt. Genomförde även tre små redovisningar i grafiska, det gick lite bättre dock. Drog sedan in till stan och lunchade med Amanda på håltimmen, thaimat.. MUMS. Efter skolan åkte jag till banken för att hämta ut mitt ID-kort, äntligen. Sen dess har jag hamnat framför datorn och inte hunnit göra så mycket mer. Får se vad jag hittar på härnäst...

Kommentarer
Postat av: Jonna Erlandsson

Hej!

Jag tänkte tipsa om att jag just nu har jag en fototävling på min blogg där man kan vinna ett fint pris, jag samarbete med en webbshop. passa på att delta, du har inget att förlora! :)



http://joonnas.beldo.se/entry/15803#

2011-05-03 @ 21:10:38
URL: http://jonnaerlandsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0