It's your duty

ÄNTLIGEN! För er som tänkte "Åh varför uppdaterar hon inte" så hade det absolut ingenting med mig att göra. Dessa två inlägg nedan publicerade jag egentligen igår men p.g.a. driftproblem så kom de aldrig upp på bloggen. Men nu så verkar det ju fungera, tack och lov.

Började iaf inte förrän vid 14.40 idag med psykologi och jag & amanda satte äntligen igång med arbetet. Bättre sent än aldrig. Vi kom igång rätt bra ändå så vi bestämde oss för att vi stämplar torsdagen till hemmaplugg. Tidigare idag hann jag både göra klart en engelska uppgift, ligga i solen ca en timme och fick även reda på att jag ska jobba imorn 16.30 - 22.00. cash is nice!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sanna

var med i min tävling om veckans blogg :)



tävlingen hittar du på:



http://sannasess.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.html



lycka till KRAM <3

2011-05-09 @ 23:26:01
URL: http://sannasess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0