Let me introduce you

Kom hem från jobbet för ca 2 timmar sedan och har nu hunnit varva ner, slagit en signal till amanda och fått mat i magen. Ska alldeles strax krypa ner i sängen med lite chokladmousse & grädde som min söta lillasyster Evelina har fixat åt mig. Stannar hemma från skolan imorgon hade tänkt plugga gärnet inför svenskaprovet som är på tisdag, språkhistoria.. kan ytterst lite i nuläget. Har inte direkt några speciella lektioner imorn heller har jag räknat ut så jag känner att jag prioriterar rätt nu i vilket fall som helst. Men tänkte ställa klockan på lite tidigare ändå för att lägga mig i solen och pressa. Dock bör det ju vara sol så nu hoppas vi på fint väder imorn och inget hagel som idag. Puss godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0