Live passionately tonight

Har nu lagt mig till rätta i sängen och varvar ner med Lady Gagas senaste album på repeat. Tog en dusch när jag kom hem vilket jag verkligen behövde, var helt slut efter att ha jobbat i sex timmar. Pga. att det var morsdag så var det full rulle där ute hela tiden! Innan jag drog till jobbet så skickade jag in det sista arbetet i samhällen, kände mig riktigt duktig efter det. Äntligen ett arbete mindre! Nu ska jag fokusera mestadels på matten och försöka göra ett prov på onsdag och går inte det då så blir det omprov nästa onsdag och sedan på fredag igen om det skulle vara så. Så har jag lagt upp det just nu, men vi får se hur det blir. Har även ett psykologiprov som jag måste göra antingen imorn eller på tisdag och jag har verkligen inte övat något.. helt omöjligt att öva in 72 frågor + svar.

Nu ska jag fortsätta att koppla av till Lady Gagas stämma. Alarmet ringer strax efter sex imornbitti.. rena mardrömmen egentligen. Lär inte sova så skönt inatt, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0