Loud and clear above the noise

Kass blogguppdatering p.g.a. så sjukt fullpackad dag! Direkt efter skolan drog jag och bokade slingtid, så på onsdag nästa vecka är utväxten borta. Gick sedan till Hemköp och handlade lite tillbehör till tacos tillsammans med Amanda och därefter gick vi till resecentrum då jag skulle köpa mig mitt fritidskort. Dit kom sen Daniel och hämtade upp oss för att dra hem till mig och laga en god kvällsmat! Så fort mina kära vänner drog hemmåt vid nio tiden så satte jag mig med matten och det känns så bra med den just nu. Det är ju detta kapitlet jag kämpade som en idiot med i höstas och fick IG på IG hela tiden. Jag hoppas verkligen jag klarar provet imorn! Om inte, så känner jag på mig att jag kommer klara det nästa vecka. Känner mig så lättad!

Nu ska jag alldeles strax falla i sömn. Behöver inte åka in till skolan förrän vid 11.10 imorn då jag är klar med kursen! Lämnade in hemsidan förra veckan och ska bara få slutbetyget imorn. Håller tummarna! Nu säger jag godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0