Nothing is too good for you

Har tillbringat största delen av dagen tillsammans med Daniel. Även Amanda har gjort oss sällskap till och från. Blev att vi drog en pizza inne i stan nu ikväll och dit kom även Wiktor och hälsade på. Började dock få så sjukt ont i huvudet när vi satt där, min syn blev även jättedålig.. var verkligen askonstigt. Nu är dock synen som vanligt men har fortfarande jätteont i huvudet och är även helt slut. Alvedon verkar inte hjälpa, inte att ligga i sängen heller. Därför passar det perfekt att jag inte börjar förrän 13.30 imorn. Ska dock till stan en sväng innan och köpa ett linne som jag kan trycka min illustration på. Men det blir ändå en lång och fet sovmorgon, härligt!

Bjuder förövrigt på min "nattabild", sminkfri, idomin på läpparna och nerbäddad i sängen med sovtröjan. Helt redo för natten eftersom jag kommer somna när som helst.. troligen. Så jag säger puss & godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0