Put your hands up to the sound

Efter en verkligen toppenkväll igår och en härlig dag har jag nu kommit hem och hunnit slänga upp ett par bilder. Har även bytt om till mjukiskläder, glömde ju ombyte men som tur var hade jag med mig två olika outfits för gårkvällen så fick slänga på mig det ena idag. Lördagen spenderades som sagt hemma hos Lina och lite i Kvänum och lite i Vara tillsammans med Lina, Johan, Daniel och Robin. Det blev pizza/kebab, singstar, spel och prat/skratt. Nu skriker min mage på mat och det passar utmärkt då pappa och lillasyster stack in till stan för att köpa pizza. Härligt, ännu mer flötig mat! Ska försöka komma i säng i någolunda bra tid, börjar jobba 13.30 imorn och slutar inte förrän 22.00.. hela dagen med andra ord. Måste plugga matte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0