Somedays I'm a rambler

Vaknade för drygt en timme sen och har nu hunnit vakna till liv lite granna. Iallafall lagom mycket för att strax dra mig ut till köket och göra mig en shake. Ska sedan sätta mig med samhällen innan jag drar iväg och jobbar vid fyra hade jag tänkt mig. Som jag nämnt innan hade jag tre rätt stora skriftliga uppgifter inom samhäll och jag har avverkat två av dem men den sista är så sjukt svår så jag kommer aldrig till skott. Har även hur mycket som helst i de andra ämnena nu innan sommarlovet som jag måste slutställa. Illustrationstryck, 2 svenska uppgifter, psykologiprov, matteprov, idrottsprov och slutligen den sista uppgiften i samhäll!

Igår tillbringades kvällen hemma hos mig, i mitt rum, tillsammans med Lina. Wiktor kom även förbi en sväng. Vi såg på filmen "Women in trouble" och den var verkligen inget bra. Inte värd att se, ett litet tips bara. Eftersom Lina har varit sjuk i en vecka blev det en hel del catch-up talk också som jag brukar kalla det. Nödvändigt tjejer emellan. Nog med babbel, Puss!

Kommentarer
Postat av: IDA

sv; tactack fina du! :)

2011-05-29 @ 19:45:37
URL: http://spotlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0