Every tear's a waterfall


Bild på den mysiga och goda kvällsmaten från i Fredags.

Var ute en hel del i Fredags för att försöka få min huvudvärk att försvinna. Något tedrickande blev det dock inte. Men det gjorde inte så mycket för frammåt kvällen och efter en supergod middag så kände jag mig faktiskt bättre. Så det blev Stadt med mina underbara vänner och pojkvän. Det var ju meningen att vi skulle se Elektropopkungen Oleg men icke. Eller jo, vi såg honom men vi missade uppträdandet. Shit happens. Hade sedan en mysig hemmakväll hemma hos Johannes i lördags och idag var det födelsedagsfirande för min snälla farmor. Vi hann även med lite mario kart innan han åkte hem, sååå kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0