Thanks to you I got a new thing started

Förlåt för den kassa uppdateringen under gårdagen men hade en del saker för mig och framåt kvällen hade jag varken tid eller lust. Spenderade ett par timmar i stan med mamma på dagen, kollade balklänning och lyckades bestämma mig för en modell som satt jättefint på. Nu är det svåraste kvar, färgen.. Köpte även en fin orkidé till mitt rum. Har börjat plocka bort lite saker i rummet och ersatt med lite nytt. Sånt som behövs ibland. Framåt eftermiddagen kom Johannes hit och spenderade några timmar med mig under tiden som jag fixade i ordning mig inför kvällen. Det blev först thaimat tillsammans med Amanda och sedan lite gott att dricka på The View. Idag är det nya planer som står på spel. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0