We had it to the top

Vaknade upp utan huvudvärk, tog en lång varm dusch och hoppade sedan på bussen ner till praktiken. Vi julskyltade idag jag och min handledare Frida, blev så fint så! Bokade slingtid också, så den 5:e december är det dags att bli av med utväxten. På tal om att bli av med saker. Märkte i morses att jag har en massa utslag/prickar på kroppen.. väldigt knepigt. Frågan är om det är någon allergisk chock eller liknande. Skumt är det iallafall och jag vill gärna bli av med det.

Nu väntas en lugn kväll i soffan med min kära mac tills min kära kille kommer hit och ersätter. ♥

Kommentarer
Postat av: Tanya

Har du en stor prick någonstans? Det var så här medaljongsjukan startade för mig

2011-11-24 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0