Hot topic maybe I should drop it

Gammal bild.

I'm back, efter ett par dagars uppehåll. Som ni vet vid det här laget så uppdaterar jag inte lika flitigt längre på helger. Ibland inget alls. Jag har full förståelse att min kära pojkvän kanske inte har så jättekul när jag sitter och bloggar. Jag vet att jag hade inte uppskattat om det varit tvärt om. Det är alltså ett beslut jag själv tagit, att dra ner på bloggandet.

Iallafall, min helg har varit jättebra. Firade Samra med en 18-års fest i fredags tillsammans med Johannes och Amanda. I lördags hängde jag med Johannes och hans familj till deras mormor och morfar i Skara för att träffa hans moster/kusin. Trevligt! Idag har vi inte gjort så mycket annat än att bara mysa, vilket är typiskt på en söndag. Fast vi får inte glömma att vi hoppade in på Expert och med sig ut fick Johannes en ny tv till rummet. Nice!

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och efter det krypa till sängs. Imorgon väntas klippning, balklänningstittande, lunch med mamma och teori. Kanske träffa Johannes och kusinerna en sväng också. Vi hörs, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Efter du har klippt dig, kan du inte ta för och efter bild så vi får se hur resultatet blev? :D

2011-10-31 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0