Is the music to blame?

Hej alla söta läsare! En Ida med dunkande huvudvärk här. Hade full rulle på praktiken idag, lägg märke till att jag rullade ritningar i stora rullar.. full rulle, haha! Skämt å sido, har fixat min och Johannes present till Amanda idag. Hon borde bli glad, den är fenomenal! Mer än så säger jag icke då hon är en av mina läsare. Kan berätta om några dagar! Vad som står på schemat ikväll är först hemmalagad thaimat som jag strax ska sätta igång med. Sedan ska jag även testa lite olika outfits inför imorgon. Ser fram emot kvällen något enormt!! Massa bra vänner, bra musik, god dryck och massa glada humör, kan inte bli bättre. ♥

Kommentarer
Postat av: Stina L [foto&vardag]

Sv: Det var så lite så!

Tack så hemskt mycket för hjälpen, kram!

2011-10-20 @ 21:24:53
URL: http://stinalans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0