Make this dream the best I've ever known



Fredag; Johannes körde mig till praktiken. Lunchade sedan thai med mamma och pappa innan jag återvände till praktiken. Sedan hämtade Johannes upp mig, vi åkte hem till mig och tog även en promenad i Stenhammar. På kvällen åkte vi ner till Idrottenshus med Amanda och kollade på min syster Evelina som spelade match mot killarna. Efter det åkte vi hem till Johannes.

Lördag; Mys och fotboll stod på schemat. Vi åkte sedan hem till mig på kvällen och åt pizza/såg på film.

Söndag; Jag & Johannes följde med mamma och Ellen till Varnhem för att se Alush spela match. Sedan fick Johannes migrän stackarn. Avslutade kvällen med lite spontant mys med min fina vän Amanda.

Nu; När som helst drar jag på mig kängorna och sticker till bussen. Ska in till skolan först och fråga om tillåtelse att få sätta upp ett par affischer. Ska sedan möta upp Amanda och kika lite i stan innan vi drar på teorilektion. Mys hos Pernilla väntas även ikväll.

Kommentarer
Postat av: Stina L [foto&vardag]

Hej Ida! Du, jag har en liten fråga... Jag undrar ifall du skulle kunna hjälpa mig att fixa i min stilmall så jag kan lägga upp bilderna i större format? Har försökt göra det själv flera gånger men lyckas aldrig! Så det vore jättesnällt ifall du kunde hjälpa mig med det! Lämna gärna kommentar på bloggen hur det blir, oavsett :)

2011-10-17 @ 22:07:46
URL: http://stinalans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0