Take my hand, take my whole life too

Vilket gymnasium går du på?
- De la Gardie gymnasiet i Lidköping.

Läste att du går media, vad för media vill du arbeta med, foto, film, journalistik, tv eller något helt annat?
- Jag skulle vilja jobba med design eller reklam. Men AD eller webdesigner lockar mest just nu.

Vad ska du göra efter studenten?
- Under sommaren hoppas jag på att tjäna ihop en andel till min och min bästa vän Amandas Thailandsresa som börjar nästa höst. Då vi kommer att bo i min mormor & morfars lägenhet. Efter Thailand ska jag söka jobb och ta ett litet uppehåll från pluggandet innan jag ska börja läsa igen.

Vilken är den bästa filmen du har sett?
- The Blindside, Sex And The City 1 & 2, The last song m.m. Är ingen filmfantast = inga favoriter direkt.

Vad är det galnaste du gjort?
- Oj, kan inte komma på något riktigt galet faktiskt. Men jag var på en snabb "dejt" med en thailändare när vi var där i vintras. Han kom till hotellet och jag fick en klase bananer & hans visitkort i gåva.

Herregud vilken fin header! Har du tagit bilden själv? Verkligen skitfin!!!
- Tack så jättemycket! Ja, jag har tagit bilden själv. Självutlösare ♥

Skitsnygg blogg! Har du fixat allt själv?
- Tack så jättemycket! Ja, jag har fixat hela designen själv med lite hjälp här.

Har jag missuppfattat hela din bloggs inriktning eller handlar den mest om mat?
- Haha, nej min blogg ska inte handla om mat. Dock kan det verka så då och då. Men mitt fotointresse har svalnat därav kanske inte bloggnamnet är så lämpligt längre. Men vem vet, kanske kommer det tillbaka? Onödigt att röra då.

Om du måste välja en person som du inspireras av, vem skulle det vara? (Vän, officiell person, mamma osv.)
- Helt ärligt inspireras jag nog inte så jättemycket av någon. Men jag har alltid tyckt om Lauren Conrad, modemässigt och som person.

Har du någon gång haft sexuella tankar om någon av dina lärare? Tjej som kille, ung som gammal!
- Jag har inte haft några attraherande lärare genom åren faktiskt och det är ju snyggingarna man oftast fantiserar om. Så mitt svar på den här frågan blir nej.

Är du en facebooknörd?
- Jag var en riktig facebooknörd innan sommaren. Men p.g.a. alla ändringar som gjorts har mitt intresse minskat. Jag gör mer saker med mina vänner nu också. Plus att jag har skaffat pojkvän. Men jag är inne på facebook dagligen.

Hur länge har ditt längsta förhållande varit?
- Har inte haft något långvarigt förhållande ännu. Men träffade en kille i ca 5 månader vilket blir det längsta med samma kille. Dock var vi inte tillsammans.

Vad är din fobi?
- Jag är jätterädd för enorma saker. Saker som är onaturligt stora. Vindkraftverk, färjor, stora fråglar (örn & fiskmås t.ex.) Höjden är värst. Alltså långa/höga saker. Tycker inte om stora propeller under båtar heller.

Vad har du för musiksmak?
- Blandad! Lyssnar på bl.a. Beyoncé, Jessie J, Looptroop Rockers, Adele, David Guetta, DEV, Britney Spears, Hot Chelle Rae och LMFAO.

Nämn 5 saker som du ser fram emot nu i höst!
- Amanda blir 18år, utgångar & fester, hårslingning, filmmys och planerar även att träffa min efterlängtade syssling v. 44.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0