Well you are the one that I like

Godkväll mina fina läsare! Som ni ser har jag ändrat designen nu, precis som den största delen av er ville. Ser ni inget? Tryck på F5 eller ladda om sidan. Jag hade ju verkligen vant mig vid den förra då den var sedan i maj men förhoppningsvis så vänjer jag mig snabbt vid den nya.

Mötte upp Daniel efter praktiken, vi traskade bort mot McDonalds eftersom killens mage ropade efter mat. Där satt vi och tjatade ett bra tag. Tog sedan bussen hem vid fem tillsammans med Amanda. Fick hennes silverschampo som hon numera inte har någon användning för. Så jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och testa detta tänkte jag. Ska även smörja in mig i bus då jag börjar bli riktigt blek.

Hoppas ni får en lika mysig kväll som jag, Greys anatomy & Body of Proof tillsammans med kissen och en klementin. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Ida! Skulle du kunna göra mig en liten tjänst?



Vi har en marknadsundersökning som vi jättegärna vill att så många som möjligt ska svara på. Har du tid och lust att svara på den? Hade blivit så glad då!



Länken hittar du här: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEtNZ2RCWExrYi1TQmFwNTlkRUx0MkE6MQ



KRAM!

2011-10-12 @ 21:02:52
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0