We're standing side by side

Rise and shine! Om 20 minuter sitter jag på bussen som tar mig in till stan. Andra dagen på praktiken väntar. Det gick bra igår, personalen var trevlig och det blev en mjukstart då det inte fanns så mycket att göra. Lunchen låg på en timme som sagt och den spenderade jag på thairestaurangen ensam. Idag blir det till att äta i skolan med Lina om hon är där annars har mamma lovat att komma ner på en lätt lunch på stan.

Får se vad jag hittar på senare idag. Det var prat om att Daniel kommer hit, får väl se om det blir något av det. Vi hörs när vi hörs. ♥

P.S, kul att ni gillade den nya designen. Fick ju många ja på min facebook sida också!

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Woho! Det gillas!

2011-10-12 @ 17:58:26
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0