When you’re stuck in an angry crowd

Kom precis hem från praktiken/stan. På lunchen idag hann jag både med att boka klipptid, fixa present åt Samra, göra ett ärende åt min handledare på praktiken och köpa mig en skimrande bodylotion. Inte dåligt! På måndag klockan 12.00 sitter jag i stolen på Kopparsalongen för ett möte med saxen. Nu där emot ska jag alldeles strax, om ca 30 minuter, kila till bussen. Nämligen filmvisning i aulan för Media och Estet ikväll som jag och Amanda tänkte gå en sväng på. Senare ikväll kanske farmor kommer på ett litet besök, mysigt. Och ännu lite senare så kommer Johannes, mysigt. Dock börjar jag få ont i huvudet nu känner jag och tröttheten börjar smyga ikapp mig den också.. inte bra alls.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh go!! Om sanningen ska fram besöker jag din blogg med MINST en gång dagligen ;) ha en mysig kväll! Puss

2011-10-27 @ 22:01:25
URL: http://nattliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0