You gotta pack up your troubles

Bilder lånade från google

Nu får det vara nog! Efter ca ett år utan att ha kapat längderna, mer än lite lätt här hemma, så ska jag imorgon gå upp till Kopparsalongen och boka en klipptid. Vill så fort som möjligt få bort de slitna topparna vilket är ca 5 cm kanske. Kör på inpackningar och försöker slita så lite som möjligt på det. Har även börjat använda värmeskydd regelbundet. Dags att fräscha upp det och hålla i vanorna. Funderar på Vanessa Hudgens längd. Det är nog ungefär 5 cm kortare än mitt. Kort hår är ju förövrigt grymt inne just nu vilket betyder att jag väljer helt rätt tidpunkt om jag får säga det själv. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0