By the power of crazy love

Godmorgon alla läsare! Hoppas ni sovit gott inatt, själv kände jag att jag verkligen inte fick ut den sömn jag behövde så jag somnade om och försov mig istället. Bra jobbat. Men nu så sitter jag i skolan och har redan avverkat två lektioner. Har dessvärre inte fått mycket gjort p.g.a. att jag och Amanda har suttit och taggat upp oss inför hennes 18års firande. Kommer bli så sjukt grymt kul. Ser fram emot det!

Ikväll sticker vi till Pernilla där vi ska idolmysa ihop med henne och Samra. Det står mellan thaimat och pizza. Jag är i valet och kvalet. Hoppas ni får en lika mysig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: daniella:)

Varsågod! Härligt o höra!:D

2011-09-27 @ 12:33:35
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0