Lost here in this moment

Godmorgon på er! Har precis suttit och svarat på en hel drös med kommentarer från er sötisar. Ber om ursäkt för att jag inte hann blogga något igår, jag vill alltid blogga och blir så sur på mig själv när jag inte har tid att sätta mig ner. Daniel var nämligen här hela eftermiddagen igår, tills jag åkte iväg på en mysig personalavslutning med jättegod middag. Efter det blev det Stadt med Pernilla, Elin, Frida, Sofie & Johan. Blev att jag och Pernilla stannade kvar ett bra tag efter att de andra pyste. Hade det jättetrevligt!

Nu återställer jag mig med en kopp te och lite skön musik, efter det blir det nog ett eller fler avsnitt av SATC. Puss!

Kommentarer
Postat av: BOKI

Gud, vad du är vacker!

2011-09-03 @ 13:35:59
URL: http://rebeccaohlund.myshowroom.se
Postat av: Hannah

Sv: ingen fara! :)

Vad sägs om att följas via bloglovin? :)

Kram<3

2011-09-03 @ 17:50:14
URL: http://haanahmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0