Love you’re so briliant

Godkväll sötisar, förlåt för att uppdateringen varit ganska kass idag. Vi segade oss riktigt rejält i morses då jag hade en dunkade huvudvärk som höll mig hemma. Senare frammåt ett tiden när vi båda vaknat upp och fixat till oss åkte vi iväg till Överby, Trollhättan igen. Johannes skulle köpa sina efterskickade hörlurar. Blev även lite annat smått och gott samt käk på Max. Kvällen har spenderats hemma hos mig med tacos, farmor & farfar kom på besök också. Vi har även ägnat en hel del tid åt lille Tyson. Nu ska vi lägga oss tillrätta i sängen och starta Sagan om ringen film två, då jag aldrig sett dessa filmer är jag så illa tvungen. Snäll kille. ♥

Kommentarer
Postat av: Elin ernvid

Gud ni är så fina tsm:-) puss

2011-10-01 @ 18:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0