Next one on my hit list

Hejsan hoppsan, uppdateringen har varit kass och jag har fått tillbaka mina magkrämper! Johannes kom hit igår eftermiddag och åkte hem för mindre än en timme sen. Har varit sjukt mysigt och kul, som vanligt. Vi åt pizza och kollade på Sagan om ringen igårkväll tro det eller ej men den blev godkänd enligt mig. Nu har jag bara de andra två kvar då! Idag blev det slapp i soffan innan vi åkte in till stan för att äta lunch på Rhodos för att sedan åka tillbaka hem och mysa i soffan.

Nu väntas en kväll tillsammans med Amanda. Vi ska se på Robinson Crusoe, kanske äta något gott och jag SKA även se på Sol, Fest och Oroliga Föräldrar. Ska tvinga henne om jag så måste. Verkar ju stört kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0