Oh when you call my name

Hej sötisar! Nu har jag en liten lucka för bloggen och er. Tänka sig att jag har så fullt upp hela tiden. Nu lät det som en börda att jag gör grejer hela tiden, helt fel, det är jättekul faktiskt. Har precis varit ute och övningskört med mamma och min syster Ellen. Hon satte sig bakom ratten hon också idag, för första gången. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka iväg lite innan jag drar ut på en långpromenad med Amanda. Senare blir det mys hos henne framför idolstarten.

Kom hem från J vid tre tiden idag. Har haft det jättekul och mysigt! Nu är det även på tiden att ni får reda på vad J står för.. nämligen Johannes. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0