This melody was meant for you

Stannade hemma från skolan idag då jag nästan grät av smärta i halsen imorses när klockan ringde. Sov då vidare i ca fem timmar till och vaknade strax innan 12 då jag gick upp och tog hand om mig själv. Bokstavligt talat. Duschade, pedikyr, rakade mig, smörjde in mig med först bus och sedan body lotion, plockade även ögonbrynen. Sedan kom Daniel förbi och gjorde mig lite sällskap i eftermiddag. Det blev thaimat och film.

Jag har även övningskört ikväll faktiskt. Åkte ut med mamma efter att Daniel åkte hem vid åtta. Tränade på lite mörkerkörning bl.a. och det gick jättebra. Hela körningen, hela timmen. Fick t.o.m. köra ända hem, tror nog att vi båda två var stolta över mig. Hihi. Nu ska jag ta mig något lätt att äta innan jag ska krypa till sängs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0