Hear my thoughts in every note

Hej på er! Här sitter jag med en kopp te och försöker få tillbaka mitt hopp om praktikplats. Har tagit kontakt med två olika reklambyråer/webdesign företag i Lidköping men båda två har svarat att de har så oerhört mycket att göra i höst och kan därför inte dela ut praktikplatser. Jag har full förståelse men det är synd på samma gång. Har nu kontaktat den tredje och har två på "lager". Får hoppas på bättre tur nu. Annars får jag väl söka något icke mediarelaterat.. undra var!?

Om någon timme eller två tar jag bussen in till staden. Ska till ungdomsmottagningen en sväng samt till körskolan, kanske. Förhoppningsvis får jag med mig min fina vän Amanda också som just nu behöver mig mer än vanligt. ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack för du finns fina du <3

2011-09-12 @ 22:01:53
URL: http://mylovebelongstoyou.blogg.se/
Postat av: Ida Maria

Du var mig allt en söt typ. Är du intresserad av webbdesign etc? Jag jobbar med sånt. Finns en del byråer i Göteborg som erbjuder praktikplatser. Kanske är det för långt bort för dig? :)

2011-09-14 @ 11:58:27
URL: http://favs.se/musik/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0