Every beautiful thoughts

Sitter just nu i bilen på väg hem från Mullsjö och med oss har vi lilla Tarragon som numera går under namnet Tayson. En riktig liten buse! Så nu gäller det att uppfostra honom till den söta och lugna kissen vi vill att han ska bli. Önska oss lycka till med det, det behövs verkligen!

Nu ska jag hem och slänga mig i soffan framför idol, kanske ta en powernap samt röja undan i rummet. Ska även ta en lång varm dusch då jag känt mig lite halv dan idag. Ont i huvudet i förmiddags och sömnig nu i eftermiddag. Inte får jag vara slö när pojkvännen min kommer på besök.

Frågorna har förövrigt börjat trilla in nu, ni är så bra så. Fortsätt såhär, jättekul ju!

Kommentarer
Postat av: Michelle

fin blogg!

2011-09-29 @ 19:46:59
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0