You don't know you're beautiful

Nu pyser jag strax iväg till skolan där det väntar en buss som ska ta min klass till först Skövde och sedan till Kinnekulle, om jag förstått rätt. Det är nämligen fotosafari på G. Antar att vi får olika uppgifter osv. som ska fotas då. Kommer vara borta hela dagen så ingen uppdatering förrän senare ikväll. Ska fota till mitt projekt direkt efter skolan och sedan har Mediaprogrammet en tacokväll som det är tänkt att gå på. Därför hörs vi efter den någon gång, troligtvis. Ha en bra dag hörrni, puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud vilken fin och bra blogg du har! :)

Allt bra med dig?

Kram

2011-09-14 @ 14:08:16
URL: http://rrebeccak.myshowroom.se
Postat av: Rebecca

Sv: Usch, det lät inte så roligt :( Jo, allt är bra med mig är bara stressad över skolan och allt men det går! :)

Kram

2011-09-14 @ 17:33:49
URL: http://rrebeccak.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0