You stroke me like a guitar

Hemkommen från myskvällen och har precis gjort klart min engelska uppgift som ska vara gjord tills imorn. Känns superskönt! Kvällen började i Pernillas trappuppgång, jättemysigt. Halv sju var vi utanför och knackade på, precis det klockslag som var planerat. Men självklart var tjejerna på väg till donken då. Kul. Men tillslut, ca 20 minuter senare satt vi inne i lilla lägenheten och myste. Vi planerade även att fortsätta ha sånna här tjejkvällar. Socialt och väldigt mysigt må jag säga.

Nu ska jag nog alldeles strax stänga ihop min laptop och falla i sömn. Är sjukt trött och alarmet ringer rätt så tidigt imorgon. Strax efter sex. Buhu. Ni får sova så gott, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0