Sanningen skall göra dig fri

Kom till skolan vid tolv tiden, underbart med denna långa sovmorgon varje torsdag! Inledde skoldagen med att kolla på film nere i filmstudion om en känd gammal fotograf, mjukstart. Har nu suttit uppe i studielandskapet i drygt en timme och jobbat på en illustration åt Samra. Har även tänkt lite extra på Johannes då han gör sitt sista pass på Swegon idag. Om ett tag börjar jag traska bort mot norra för att ha dagens sista lektion, multimedia. För övrigt ska jag baka bröd när jag kommer hem. Mamma hittade ett nytt recept i förrgår, gott med lite variation då jag nästan förätit mig på ägg & oopsies till frukost vid det här laget. Vi hörs om några timmar igen, då kommer en dresscode upp! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0