Fredagsmys

Nu ska jag strax inta en plats i köket och göra mig något lätt att äta. Om drygt en timme så är det jag som sätter mig bakom ratten med pappa bredvid för att åka till Johannes. Kommer stanna där över natten. Ikväll blir det pizza och jag tänkte tipsa er hur ni kan göra då för att hålla er till LCHF.

Bästa alternativ är ju att köpa en sallad men tänk då på att ha en fet sås till eftersom LCHF baserar på fett!
Om du inte känner för sallad så går det nästan lika bra att beställa en pizza med extra tunn botten. Sen så hoppar du givetvis över kanterna och en bit innåt på pizzan. Vill du vara ännu hårdare så skrapar du bara av "fyllningen" och äter den.

Ha en kanon fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0