Låt oss besegras av kärleken

Hemma efter 50 minuters körning med pappa i stan och nu har jag slagit mig ner för att börja plugga, igen. Det är de enda jag gjort sen jag kom hem från skolan vid halv tre. Ska iallafall ta en paus senare och kolla på Body of Proof, det är jag värd! Imorgon är det torsdag vilket betyder att jag har sovmorgon till 12.00, underbart. Ska kolla med mamma om hon vill ut och köra en sväng på förmiddagen också. Får ju ta tillfälle i akt liksom.

Tänkte svara på ett par frågor jag fick igårkväll ang. min diet. Älskar att ni frågar, så fortsätt gärna med det.

Hur går det med LCHF? Har du märkt någon skillnad? Är det jobbigt eller känner du att du mår bättre?
- Det går jättebra, helt utan problem. Faktum är att jag inte ens har något sötsug alls. Antar att det beror på att jag får i mig såppas mycket fett att jag håller mig mätt. Jag själv har dock inte märkt så mycket skillnad än, bara lite på mina ben. Men å andra sidan så har det bara gått ca tre veckor än. Jag mår definitivt bättre! Jag "led" av uppblåst mage väldigt ofta tidigare men märker inte ens av det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0