Min första körlektionen

Kände för lite härliga blåa inspirations bilder, får mig att tänka på vår och sommar.. något jag längtar så enormt efter just nu. Har massa uppgifter i Foto C men vädret är för tråkigt nu, usch! För övrigt, som ni ser i rubriken hade jag min första körlektion idag. Har en del att öva på, men det är ju självfallet ioförsig! Men annars gick det bra, blev godkänd på momenten så nästa vecka går vi vidare. Jobbigt att nervositeten går ut så mycket över självförtroendet bara. Inte så bra! Efter skolan tar jag bussen till Kvänum för att spendera eftermiddagen och kvällen hemma hos Johannes. ♥ Sen måste jag fatta böcker och penna, har så mycket i skolan nu så jag har ångest!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med lchf? Har du märkt någon skillnad? Är det jobbigt eller känner du att du mår bättre?

2012-01-24 @ 19:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0